وبسایت رسمی محمدرضا فرجی تهرانی
ارتباط با من 09121391039

در اجلاس دی ماه اتاق اصناف چه گذشت؟/ حدادعادل میهمان اتاق اصنافی‌ها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه اجلاس دی ماه اتاق اصناف تهران با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد. غلامعلی حداد عادل،  مشاور عالی مقام معظم رهبری و همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی میهمان اصنافی‌ها بودند. همچنین در این نشست موضوعات روز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این میان محمدرضا فرجی تهرانی، عضو هیات مدیره اتاق ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
editor1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اجلاس دی ماه اتاق اصناف تهران با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی برگزار شد. غلامعلی حداد عادل،  مشاور عالی مقام معظم رهبری و همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی میهمان اصنافی‌ها بودند.

همچنین در این نشست موضوعات روز کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این میان محمدرضا فرجی تهرانی، عضو هیات مدیره اتاق اصناف تهران ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: خانواده بزرگ و محترم اصناف در تمامي ادوار به عنوان مهمترين رکن و نقش تاثيرگذاري در جامعه داشته‌اند. همچنین در شرایط سخت کشور، مسیر توسعه را در پیش گرفتند.

فرجی تهرانی با انتقاد از شیوه برخورد برخی از مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی توضیح داد: در این شرایط برخی مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی عملکرد اصناف و اتحادیه‌ها را مورد سخره قرار دادند؛ این در حالی است که چنین رفتارهایی از این مدیران بعید است.

همچنین دیگر روسای اتحادیه‌های صنفی نیز هر یک انتقادهای خود را از وضعیت موجود مطرح کردند و در این زمینه پیشنهاداتی ارائه دادند.

در این میان غلامعلی حداد عادل،  مشاور عالی مقام معظم رهبری نیز به عضو هیات رئیسه اتاق اصناف وعده داد تا شبهات پیش آمده از طرف مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی را پیگیری و در نشستی آن را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *