وبسایت رسمی محمدرضا فرجی تهرانی
ارتباط با من 09121391039

محدودیت در سقف ثبت سفارش اقلام فناوری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از محدودیت در بازار فناوری خبر داد و گفت: وزارت صمت در زمینه ثبت سفارش اقلام حوزه فناوری محدودیت جدیدی را اعمال کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد اخیرا در بازار آی‌تی اتفاق جدیدی رخ داد و از این پس واردکنندگان تا سقفی که تعیین شد، اجازه واردات اقلام آی‌تی را دارند. ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
editor1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از محدودیت در بازار فناوری خبر داد و گفت: وزارت صمت در زمینه ثبت سفارش اقلام حوزه فناوری محدودیت جدیدی را اعمال کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اخیرا در بازار آی‌تی اتفاق جدیدی رخ داد و از این پس واردکنندگان تا سقفی که تعیین شد، اجازه واردات اقلام آی‌تی را دارند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: در شرایط تحریم و کرونا، تجار به فکر تامین اقلام مورد نیاز شرکت‌ها و ادارات هستند که هنوز سقف سابقه تجار آی‌تی افزایش ندادند. وزارت صمت اعلام کرد که از این پس واردکنندگان باید نصف سال‌های گذشته اقلامی مانند لپ‌تاپ، تبلت و پرینتر وارد کنند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران همچنین اظهار کرد: در دوران کرونا از طرفی شاهد دورکاری ادارات بودیم و از طرف دیگر آموزش و پرورش سبک آنلاین را در پیش گرفت.

فرجی تهرانی با اشاره به شرایط بازار گفت: در شرایط فعلی با انبوهی از کالاهای قاچاق روبه‌رو هستیم. علت این مساله عدم توجه به درخواست فعالان بخش خصوصی است.

این فعال صنفی توصیه کرد چنانچه می‌خواهیم شعار سال عملیاتی شود، دولت باید همکاری با تجار آی‌تی همکاری کند.

منبع : ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *