وبسایت رسمی محمدرضا فرجی تهرانی
ارتباط با من 09121391039

خبر خوش برای مردم در آستانه شب یلدا

زمان مطالعه: 2 دقیقه تورم خوراکی‌ها امسال مردم را نگران آستانه شب یلدا کرده است. برخی معتقدند که افزایش هزینه‌ها ممکن است باعث شود مردم از خرید آجیل شب یلدادست بردارند، اما نایب رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشته است که مردم نباید نگران قیمت آجیل شب یلدا باشند، زیرا امسال با همکاری اتحادیه فروشندگان آجیل، جلوی گران‌فروشان گرفته‌ایم ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
editor1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تورم خوراکی‌ها امسال مردم را نگران آستانه شب یلدا کرده است. برخی معتقدند که افزایش هزینه‌ها ممکن است باعث شود مردم از خرید آجیل شب یلدادست بردارند، اما نایب رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشته است که مردم نباید نگران قیمت آجیل شب یلدا باشند، زیرا امسال با همکاری اتحادیه فروشندگان آجیل، جلوی گران‌فروشان گرفته‌ایم و آجیل اقتصادی و مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است.
امسال تورم مواد غذایی در آستانه شب یلدا مردم را نگران کرده است. برخی می گویند ممکن است مردم به دلیل افزایش قیمت ها از خرید آجیل شب یلدا خودداری کنند، اما نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران می گوید مردم نگران قیمت آجیل شب یلدا نباشند، چرا که امسال با همکاری اتحادیه آجیل فروشان، ما در این زمینه اقدام کردیم. با فروشندگان گران قیمت روبرو هستند و آجیل به صرفه و مقرون به صرفه می فروشند. تجاری سازی شده است.
محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در گفت و گو با خبرنگار تجارت نیوز، گفت: قیمت آجیل بر اساس قیمت پسته تعیین می شود که خوشبختانه تولید پسته امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با توجه به تولید انبوه پسته در کشور، قیمت انواع این محصول بین 15 تا 25 درصد کاهش یافته و این کاهش باعث ثبات بازار داخلی شده است.
نایب رئیس اتاق اصناف تهران به اطلاع مردم می رساند: قیمت آجیل ویژه شب یلدای امسال شامل پسته اکبری یا احمد آقایی ممتاز، بادام هندی، آجیل ردو، انجیر، فندق خام، بادام پوست کنده، توت، کشمش، مویز و برگه زردآلو امکانش هست حداکثر 480 هزار تومان. در صورتی که مردم بخواهند پسته را انتخاب کنند باید 15 تا 20 درصد بیشتر هزینه کنند، بنابراین توصیه می کنیم در صورت مشاهده قیمت آجیل از قیمت اعلامی، از خرید و ارائه به گرانفروش ها خودداری کنند. بازرسان اتاق اصناف تهران یا بازرسان اتحادیه آجیل فروشان.
به گفته وی، قیمت آجیل شب یلدا نسبت به شب عید ارزان تر است و مردم می توانند با خرید آجیل شب یلدا در طولانی ترین شب سال از این شب در کنار خانواده لذت ببرند.
گفتنی است پیش از این رئیس اتحادیه آجیل فروشان تهران قیمت آجیل ممتاز شامل پسته اکبری یا احمد آقایی ممتاز، بادام هندی، گردو، انجیر، فندق، بادام، شاه توت، کشمش، کشمش و برگ زردآلو، حداکثر 480 هزار تومان.

منبع: روزنامه تعادل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *