وبسایت رسمی محمدرضا فرجی تهرانی
ارتباط با من 09121391039

فرجی تهرانی رئیس اتحادیه فناوران باقی ماند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه انتخابات اتحادیه فناوران رایانه تهران، روزگذشته (یکشنبه، ۳ دی‌ماه ۱۴۰۲) با حضور گسترده اعضای صنف در محل اتاق اصناف تهران برگزار شد. در پایان این انتخابات، محمدرضا فرجی تهرانی با کسب اکثریت آرا برای دوره دوم ریاست این اتحادیه انتخاب شد. این انتخابات که با حضور پرشور اعضای صنف برگزار شد، نشان داد که فناوران ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
editor1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انتخابات اتحادیه فناوران رایانه تهران، روزگذشته (یکشنبه، ۳ دی‌ماه ۱۴۰۲) با حضور گسترده اعضای صنف در محل اتاق اصناف تهران برگزار شد. در پایان این انتخابات، محمدرضا فرجی تهرانی با کسب اکثریت آرا برای دوره دوم ریاست این اتحادیه انتخاب شد. این انتخابات که با حضور پرشور اعضای صنف برگزار شد، نشان داد که فناوران رایانه از کار و خدمات فرجی تهرانی رضایت دارند و او را به عنوان یک دلسوز و خدمت‌گزار اصناف می‌شناسند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه فناوران رایانه تهران، محمدرضا فرجی تهرانی با کسب ۸۷۵ رای از مجموع ۱۰۴۶ رای موجود، بیشترین آرا را در این انتخابات به خود اختصاص داد و برای بار دوم رئیس این اتحادیه شد. او در دوره قبلی نیز با رای فراوانی به این مقام رسیده بود.

در این انتخابات، گروه ائتلاف مجال که با سر لیستی فرجی تهرانی شرکت کرده بود، توانست کلیه کرسی‌های هیات رئیسه اتحادیه را به خود اختصاص دهد. مجید حاجی‌خانی که یار قدیمی فرجی تهرانی است، با ۶۷۶ رای به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شد. سایر اعضای هیات رئیسه عبارتند از: محمدعلی هاشمی، حمیدرضا واشقانی فرهانی، ناصر جلالی، علی منصوری و فرخ اسکندرنژاد.

 

منبع: سخت افزار مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *