وبسایت رسمی محمدرضا فرجی تهرانی
ارتباط با من 09121391039

در ديدار رئيس و هیات رئيسه اتاق اصناف تهران با کارکنان چه گذشت؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئيس و هیات رئيسه اتاق اصناف تهران در راستاي آشنايي بيشتر با مشکلات و ارتقاي تعامل و همکاري في مابين معاونان، مديران و کارکنان اين اتاق روز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ديدار و به گفت و گو نشستند. در اين ديدار صميمانه ابتدا علي توسطي رئيس اتاق اصناف تهران ضمن خيرمقدم و آرزوي توفيق ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
editor1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئيس و هیات رئيسه اتاق اصناف تهران در راستاي آشنايي بيشتر با مشکلات و ارتقاي تعامل و همکاري في مابين معاونان، مديران و کارکنان اين اتاق روز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ديدار و به گفت و گو نشستند.

در اين ديدار صميمانه ابتدا علي توسطي رئيس اتاق اصناف تهران ضمن خيرمقدم و آرزوي توفيق براي تمام کارکنان اتاق گفت: به طور حتم خط مش و ديدگاه اصلي هيئت رئيسه جديد اتاق، حرکت در مسير قانون، اخلاق و شرع مي باشد و يقين دارد از اين طريق مي تواند به اهداف و برنامه هاي مورد نظر جامه عمل بپوشاند.

رئيس اتاق اصناف تهران با ابراز خرسندي از حضور در جمع کارکنان تصريح کرد: اميد داريم با همدلي، همکاري و اتفاق نظر بتوانيم روابط تعاملي مناسب و کارايي را در تشکيلات درون سازماني و برون سازماني فراهم سازيم.

توسطي افزود: بيشتر ساعات ما در محيط هاي کاري و بيرون از خانه سپري مي شود؛ لذا آگر اين ارتباطات بر مبناي قانون و اخلاق استوار باشد بدون شک رضايت شغلي فراهم خواهد شد و ماحصل رضايت شغلي نيز چيزي نيست جز بهره وري، ارتقاء و بهبود کار و خدماتي که انجام مي شود.

وي تصريح کرد: اميد داريم قبل از هر چيزي انجام بهينه کار و افزايش بهره وري در وظايف محوله در اولويت باشد؛ که با رعايت اين مسئله مطمئنا در حين کار شايستگي و مراتب خودمان را بهتر نشان خواهيم داد.

در جريان اين ديدار، ديگر اعضاي هيئت رئيسه و تمامي کارکنان اتاق اصناف تهران به معرفي خود پرداختند؛ همچنين رئيس شوراي اسلامي کار اتاق اصناف تهران در سخناني ضمن بيان چالش ها و مسائل مبتلابه کارکنان اتاق و ارائه پيشنهاداتي، خواستار پيگيري و رسيدگي به مطالب مطروح از سوي هيئت رئيسه گرديد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *