وبسایت رسمی محمدرضا فرجی تهرانی
ارتباط با من 09121391039

وعده اتاق اصناف برای نمایشگاه بهاره تهران

زمان مطالعه: 2 دقیقه در یکی دو سال اخیر عرضه کالاهای بی کیفیت و گران قیمت در نمایشگاه‌های مختلف تهران بسیار به چشم می خورد. رویدادی که اتاق اصناف تهران هم آن را تایید میکند. البته این اتاق اخیرا وعده داده است که امسال در نمایشگاه بهاره تهران مردم کالاهای بی کیفیت نخواهند دید. از 15 اسفند سال جاری ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
editor1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یکی دو سال اخیر عرضه کالاهای بی کیفیت و گران قیمت در نمایشگاه‌های مختلف تهران بسیار به چشم می خورد. رویدادی که اتاق اصناف تهران هم آن را تایید میکند. البته این اتاق اخیرا وعده داده است که امسال در نمایشگاه بهاره تهران مردم کالاهای بی کیفیت نخواهند دید.

از 15 اسفند سال جاری تا 22 فروردین سال 1403 قرار است نمایشگاه بهاره در تهران برگزار شود. محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در این باره به «اکوایران» گفت: نمایشگاه بهاره سال جاری با محوریت کامل اتحادیه‎‌های صنفی و با کارشناسی قیمت، بازرسی و نظارت آن‌ها برگزار خواهد شد. همچنین از آنجایی که حفظ منافع اصناف نیز برای ما مهم ‎است، نرخ اجاره مناسبی برای غرفه‌ها در نظر گرفتیم چرا که با توجه به وضعیت بد اقتصادی تمام سود کسبه از فروش شب عید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *